'Iets Anders'

Bedankt voor je recensie!

  1. Je e-mailadres wordt nergens getoond en niet vrijgegeven zonder jouw toestemming.

  1. Zorg ervoor dat je recensie voldoet aan de recensieregels.

Foto's

Vanluchene Christel

Zeer vriendelijk maar lunch was niet zo best.
Zeker niet aan te raden.
Salade met kip was gewoon sla met veel te veel azijn en kippereepjes.
Garnalen kroketten niet lekker.
Zeker voor ons niet voor herhaling vatbaar.

  • Eten & drinken 2.0
  • Service 6.0
  • Sfeer 4.0
  • Prijs/Kwaliteit 2.0
  • Eindcijfer 2.6
Meer recensies