Bedankt voor je recensie!
Vanluchene Christel
Zeer vriendelijk maar lunch was niet zo best.
Zeker niet aan te raden.
Salade met kip was gewoon sla met veel te veel azijn en kippereepjes.
Garnalen kroketten niet lekker.
Zeker voor ons niet voor herhaling vatbaar.
- Eten & drinken 2.0
- Service 6.0
- Sfeer 4.0
- Prijs/Kwaliteit 2.0
- Eindcijfer 2.6
